Cred că marketing-ul, zilele astea, sună cam așa: „hai să-i prostim pe ăștia că telefoanele filmează ca un DSLR”.
E drept, era să mi-o iau și eu, până când am început să lucrez tot mai mult cu Fuji-ul, băieții mai vin cu câte o filmare cu A7III. Eu înainte eram trădat de sculele vechi, din 2012-2013, care pe rezoluție mică puteai să te gândești de 2 ori dacă e făcut cu telefonul sau nu.
Pur și simplu, e diferența enormă, dacă ai gadgeturi lansate în același an. Dacă pe telefon se pune o chichineață de senzor, pe aparate treaba e diferită.
Revenind la ceea ce ziceam la începutul articolului:
2 filme și-au dat cu stângul în dreptul: Huawei și Samsung.
Samsung, prin Brazilia, a încercat să se promoveze cu poze stock, de pe site-urile de poze, doar că au editat-o un pic.
Acum, dacă tot asta a fost strategia echipelor de PR, iată că i-au descoperit și pe ăștia de la Huawei care fac fix la fel.
Cam aici s-a ajuns cu nivelul reclamelor. Bine, dacă ne gândim un pic, să tragi 4k cu RED-uri, să ai filmarea brută wow și să pui o poză cu telefonul… e clar că cea cu telefonul va fi inferioară.
Probabil că ei nu sunt singurii care au făcut asta, doar că ei au fost prinși la înghesuială.
Și Nokia avuse la un moment dat problema asemănătoare. A foar scandal mare și atunci. Mai ți minte?
Am îmbătrânit 🙁
There you go