Ziceam acum ceva timp de faptul că în Ploiești biletul de autobuz a ajuns 2.5 lei. Nu e o sumă mică, uitându-te la București și la parcul auto de acolo. La noi încă sunt multeeee autobuze vechi, troleibuze care au fost luate suspect, modele din ediții limitate.
În fine, se pare că la noi s-a câștigat o licitație pentru niște autobuze noi. Momentan, sunt 10 la număr, dar e un prim pas.
Dacă înainte troleibuzele sau alte autobuze au fost luate în condițiile ciudate, acum se pare că avem producător din România.
Cică le zice EuroBus și au experiență de ceva ani buni.
Bine, fiecare se laudă cum știe. E de apreciat faptul că încep să se producă lucruri și la noi. Sigur, unii iau electrice, noi încă suntem diesel, dar măcar nu se duc banii în altă parte.
Ar fi ok să fie un program anual pentru îmbunătățirea parcului auto. Cu 10 autobuze nu se face primăvară…
Altfel, doar la Ploiești se putea să se rupă un autobuz în 2. Cascadorii… prostiei 🙂
Costin a zis
De cite ori am fost in Ploiesti, si am fost de destule ori, aerul m-a impresionat la modul negativ. Bine, nu ca in Buc. ar fi mult mai curat dar macar nu se simte vecinatatea unei rafinarii. Cred ca trecerea transportului pe electric ar fi cea mai buna solutie.
Marius Cucu a zis
Deh, fiecare zonă are câte o rafinărie. Totuși, nu știu dacă ai avut ocazia să mergi în Brazi. Acolo e și mai rău decât în Ploiești, ei stau aproape de rafinărie. 🙂