Am scris despre Moise Guran că a venit la DIGI 24. Acum scriu că pleacă sau… că părăsește corabia ce este deja în derivă. Televizorul.
Da, toată presa clasică o simte. Nu se mai uită decât cei în vârstă la TV și foarte puțin tineri. Bine, eu cred că încă mai e public tânăr pentru Capatos și pentru emisiunile pe care le face el.
Dar, în mare parte, publicul se mută pe conținut video. Și are Facebook, are Youtube, are servicii de streaming. Consumă conținutul video la greu.
La noi anul ăsta a explodat conținutul video, dar se dezvoltă tot mai mult pentru că asta e trendul.
Am pus câteva filmulețe de prezentare pentru gadgeturile pe care le-am testat și se prezintă foarte bine. Uneori e mai mult feedback acolo decât pe blog.
Moise spune că și-a pregătit plecarea încă de acum câteva luni și că insistă pe mediul online și pe radio. El spune că a prins gustul business-ului online și că va face o aplicație de știri. E o piață în plină dezvoltare și cine începe din timp… are toate șansele să reușească. Rămâne de văzut dacă va reuși să mai viralizeze articolele dacă nu va fi din… interior.
Eu unul l-am urmărit în ultima vreme. Mi-era accesibil că eram unul dintre cei care aveau aplicația DIGI ONLINE și urmăream peste tot. Totuși, în ultima vreme n-am mai văzut analize frumoase, n-am mai văzut nimic notabil, pe TV. Probabil că era sictirit, probabil că n-avea timp să se ocupe.
Mie, ca proiect online, îmi place foarte mult Republica. E un blog mai dezvoltat, cu tot felul de articole de opinie… interesante. Sper să se dezvolte tot mai multe platforme de genul. E nevoie de calitate, nu de influență politică.
Tembelizorul mai are un singur rol: sa-i cretinizeze pe toti cei ce se uita, pentru ca reclamele sint de-a dreptul nesuferite si iritante. Pur si simplu nu ma mai pot uita la un film sau la un documentar fara sa nu dau cu telecomanda de pereti. La calculator am instalat anti-reclame si este suportabil, pentru ca am alergie cronica la stupizenii, dar la tembelizor nu pot pune ceva anti-reclame. Nici macar la televizoarele asa-zise „smart” nu se poate pune !…
Doar reclamele sunt problema?! 🙂
Eu cred că sunt multe alte probleme la televiziune mult mai grave decât o reclamă în plus.
E mișto la reclame că s-au vorbit și cam pe toate posturile avem reclame la aceeași oră.