Pentru a-si popula repede serverul de cs 1.6 si sigur, administratorul serverului de cs 1.6 a creat redirecturi cs 1.6. Cand a vazut ca ideea ii este preluata de tot mai multi administratori de servere a inceput sa deschida mai multe redirecturi cs 1.6, si mai multe, sa-si puna adminii sa tina redirecte cs 1.6, etc.
Problema a venit cand multi dintre ei s-au lovit de intrebarea:
De ce pica internetul când pornim redirecturi cs 1.6?!
Pai nu e un raspuns greu de dat, din cauza providerului de internet pe care il aveti. De obicei, providerul face aceste limitari pentru a nu exista clienti care sa se floodeze intre ei, sa se viruseze, scan-uri si altele. Cel mai bun exemplu pentru asta este RDS, daca observati, cateva „inundatii” pentru serverele de cs 1.6 sunt nefolositoare pentru cei cu acest tip de internet pentru ca le taie conexiunea.
Sigur, voi nu vreti sa „inundati” alte servere de cs 1.6, ci vreti sa tineti redirecte cs 1.6. N-aveti decat sa micsorati numarul de redirecte cs 1.6 pana ajungeti la un numar optim de console, iar netul nu va mai pica.
Sau, de ce nu, folositi alternativa, redirecturi cs 1.6 realizate de vim sau de vld. Acestea sunt redirecte cs 1.6 noi, diferite de cele clasice, care va scapa de problema picarii internetului.
Cade netul pentru ca redirectele sunt pe fps maxim,si iti manaca toata banda,e ca si cum ai tine,de exemplu 10 redirecte=10 servere de cs fps 50,e si normal sa cada netul :O ! un redirecte trebuie sa aibe 15-20 de fps-uri ! Voi ati bagat si dproto 9,ala e pentru servere nu si pentru redirecte doamne ! Deci pe viitor nu mai creati voi redirecte ca nu stiti!
nu are nici o legatura cu latimea de banda sau cu numarul de redirecte este strict legat de pluginul de evienta al redirectelor.Pentru ca redirectul trimite datele prin portrul 80 si atunci cand e timpul de trimitere al datelor foarte mic sub 15 minute nu va mai merge nici un browser nimic.