Înainte de a pleca în concediu Nexus-ul meu a avut bălării la cap și a început să se restarteze încontinuu. Degeaba.
L-am trimis în garanție și, șoc, l-au reparat.
Unii spuneau că Nexus-ul nu se repară, dar probabil că a fost o problemă software, nu una hardware. Nici n-am vrut să-mi bat capul cu el, să încerc vreo rezolvare.
Momentan am primit doar informarea pe mail:
Va informam ca situația produsului dumneavoastră înregistrat in service Depanero cu fisa numărul *** a fost finalizata cu statusul: REPARAT.
Daca ati trimis produsul către service folosind serviciul de Pickup&Return acesta va fi expediat prin curier la adresa menționată de dumneavoastră.
Daca ati adus personal produsul in service-ul Depanero, va invitam sa il ridicați din locația in care l-ati predat. Programul nostru este de luni pana vineri intre orele 9:00 si 20:00 iar sâmbătă intre 10:00 si 14:00.
Aștept să ajungă să-l ia cineva din showroom pentru că e greu cu IOS pentru mine. Oricum, am reușit performanța să mă țină bateria la el încă de vineri.(fără prea multe date mobile, fără butonat excesiv)
Adaugă un comentariu